Πώς θα βάλω λογότυπο/υπογραφή στην εικόνα μου;


Καλημέρα, bloggers!
Με αφορμή την ερώτηση της νέας (μίλησε και η παλιά!) φίλης μας, Σόφης, θα σας δείξω πώς να προσθέτετε λογότυπο ή υπογραφή στην εικόνα σας.
Πρώτα όμως, ας εξετάσουμε γιατί να θέλουμε να βάλουμε υπογραφή στις φωτογραφίες μας. 
1ον: Για να προστατέψουμε την ιδιοκτησία μας πάνω στη συγκεκριμένη φωτογραφία.
Έτσι, ακόμη κι αν κάποιος αντιγράψει τη φωτογραφία μας χωρίς την άδειά μας, δε θα μπορεί να τη χρησιμοποιήσει χωρίς να φαίνεται ότι είναι δική μας. Βέβαια, ας μην κάνουμε όνειρα, οποιοσδήποτε ξέρει δυο πράγματα από photoshop, μπορεί να σβήσει την υπογραφή μας, χωρίς να φαίνεται ότι υπήρξε ποτέ.
Αλλά οι περισσότεροι δεν ξέρουν!


2ον: Για να διαφημίσουμε την επιχείρησή μας (εφόσον έχει σχέση με τη φωτογραφία!) ή το blog μας.
Μπορεί να παροτρύνετε τους αναγνώστες σας να αντιγράφουν τις εικόνες σας και να τις αναρτούν, αλλά πώς θα ξέρουν οι δικοί τους επισκέπτες ποιος είναι ο δημιουργός της εικόνας; Μπορεί ο αντιγραφέας να τοποθετήσει στην εικόνα ένα σύνδεσμο που να οδηγεί στη σελίδα σας. Αλλά μπορεί και να βαριέται να το κάνει, ή να μην γνωρίζει τον τρόπο! Επιπλέον, δεν είναι πάντα σίγουρο ότι οι αναγνώστες του θα κάνουν κλικ επάνω στη φωτογραφία για να δουν από πού προέρχεται.

Άρα καλό είναι να τοποθετούμε μια διακριτική ή όχι και τόσο διακριτική υπογραφή στις εικόνες μας.

Πώς θα το κάνουμε; Με τη Ζωγραφική, φυσικά!

Ανοίγω την εικόνα στη Ζωγραφική και επιλέγω
το κουμπάκι με το Α.  Θα προσθέσει κείμενο.
Τραβάω ένα ορθογώνιο για να επιλέξω την
επιφάνεια του κειμένου μου.
Αν θέλω το φόντο διαφανές,  με το Α επιλεγμένο,
επιλέγω το δεύτερο κουτάκι με τα σχήματα.
Κάνω δεξί κλικ μέσα στο χώρο του κειμένου
για να αλλάξω γραμματοσειρά και μέγεθος.
Όπως βλέπετε δεν έχει επιλογή για
αλλαγή χρώματος κειμένου.
Για να αλλάξω χρώμα, πατάω κάτω αριστερά,
το χρώμα της επιλογής μου.
Για να μετακινήσω το κείμενό μου, βάζω το ποντίκι μου
στη γωνία, μέχρι να εμφανιστεί το βελάκι.
Μετακινώ το κείμενό μου όπου θέλω,
αποθηκεύω και αυτό ήταν.

Μερικές συμβουλές ακόμα:
1. Το να προσθέσετε μια υπογραφή με το όνομά σας, όπως έκανα εγώ στο παράδειγμα, δε σας καλύπτει ιδιαίτερα. Καλό θα ήταν αντί για ένα απλό όνομα, πχ "Μαρία" (που μπορεί να ανήκει σε οποιαδήποτε Μαρία), να γράψετε πάνω στην εικόνα ολόκληρη την ηλεκτρονική διεύθυνση URL του blog σας. Πχ: "www.toblogtismarias.blogspot.gr", έτσι ώστε οι ενδιαφερόμενοι να ξέρουν πού θα βρουν την πηγή της εικόνας, όπου κι αν τη βρήκαν.
2. Επιπλέον, για να προστατευτείτε από τυχόν "ψηφιακό σβήσιμο" της υπογραφής σας από την εικόνα, τοποθετήστε την σε κάποιο καίριο σημείο, και όχι στις γωνίες του φόντου. Έτσι, οι πιθανότητες να τη σβήσει κάποιος σκόπιμα και να παρουσιάσει τη φωτογραφία σαν δική του, ελαττώνονται.

Από καλημέρα ξεκίνησα και με πήρε το μεσημέρι!
Φιλάκια!

Σχόλια

  1. Aπό χθες εδώ τριγυρνάω...
    μ έσωσες με τις συμβουλές σου!
    Σ ευχαριστώ τόσο πολύ!!

    Επίσης σ ευχαριστώ που πέρασες κι άφησες σχόλιο!!
    Φιλιά και καλησπέρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σ' ευχαριστώ, Άννα μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. πολυ καλες οι συμβουλες σου και για το πως να το κανουμε αλλα και το πως να προστατεψουμε τις φωτογραφιες μας!!φιλακια

      Διαγραφή
  2. ακρως ενδιαφερουσες πληροφοριες!θα το εφαρμοσω αμεσως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτή ήταν μια από τις απορίες μου!!!Να'σαι καλά Λίνα μου εμένα προσωπικά μου έλυσες τα χέρια θα το εφαρμόσω και πιστεύω να τα καταφέρω!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όσο και να πετάς μπηχτές εγώ δεν φτιάχνω μπλογκ..ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστούμε για τις οδηγίες.

    Χαιρόμαστε που σε βρήκαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να'σαι καλά με τις πολύτιμες οδηγίες που μας δίνεις.Είναι μεγάλη βοήθεια.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα και από εμένα. Το πρόγραμμα ζωγραφικής δεν είναι τόσο ευέλικτο αν και είναι εύκολο για αρχάριους. Υπάρχει και το Picassa, αλλά χρειάζεται download και είναι αρκετά βαρύ. Για δυνατότερους λύτες θα ψηφίσω pixlr που δεν χρειάζεται download, είναι free και κάποιες από τις δυνατότητες του θα μπορούσαν να συγκριθούν με το Photoshop. Ειδικά στα text έχει πληθώρα γραμματοσειρών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είδα πως δίνεις λύσεις σε πολλά και θα ήθελα να ρωτήσω κάτι..
    Δεν μπορώ με τίποτα να παρακολουθώ πάνω από 300 ιστολόγια...αναγκάστηκα να ψάξω και να σβήσω όσα έχουν καταργηθεί, αλλά ο αριθμός συμπληρώθηκε πάλι και δε με αφήνει..
    Μήπως έχεις καμιά λύση?
    Σε ευχαριστώ προκαταβολικά...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα, Μαρία!
      Ετοιμάζω ανάρτηση γιατί απ' ότι βλέπω είναι ένα πολύ συνηθισμένο και εκνευριστικό πρόβλημα!
      Κι εγώ σε λίγο καιρό θα χρειαστεί να το κάνω, αφού ήδη παρακαλουθώ σχεδόν 120 ιστολόγια. Tο google με τους άπειρους συνεργάτες και τις συγχωνεύσεις τους είναι ένας ατελείωτος αχταρμάς, που συγχύζει ακόμη και τους πιο υπομονετικούς!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα!
    Εγώ χρησιμοποιώ το Photoshop, αλλά φυσικά δεν το συνιστώ στο μέσο blogger για όλους τους γνωστούς λόγους!
    Το Picasa το εγκατέστησα και μου φάνηκε τόσο εκνευριστικό και βαρύ, όπως είπε κι εσύ, που έφυγε σε 3 λεπτά!
    Το pixlr δεν το γνωρίζω, αλλά θα το κοιτάξω!
    Μια άλλη εναλλακτική που προτείνω είναι το gimp που απ΄όσο θυμάμαι έχει και ελληνική έκδοση και μοιάζει πολύ με το photoshop!
    Σ' ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και τις προτάσεις σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λίνα σε ευχαριστούμε πολύ για τις συμβουλές σου!!! Μας χρειαζόταν μία εύκολη διαδικασία για το πως να βάζουμε το λογότυπο μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΛΥΣΕΙΣ ΕΔΩ ΠΕΡΑ!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!!
    ΟΤΙ ΘΑ ΔΙΑΒΑΖΑ ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑ, ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΠΙΟ ΤΡΕΛΑ ΜΥ ΟΝΕΙΡΑ Η ΓΥΝΑΙΚΑ!!!Ο
    ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΕΙ ΚΑΙ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΜΕΝΑ!!!!
    ΒΕΒΑΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕΣ ΕΣΥ ΤΩΡΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την πάτησα καθόλου!
      Μου αρέσει πολύ να ασχολούμαι με υπολογιστές και να μοιράζομαι ό,τι νέο μαθαίνω!
      Έχω και το "δασκαλίστικο" μέσα μου, χαχα!
      Σοβαρά τώρα, ό,τι θέλετε, να με ρωτάτε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Σ΄ ευχαριστώ πάρα πολύ! πολύ καιρό έψαχνα να βρω τρόπο να βάλω το όνομά μου πάνω στις φωτογραφίες μου...Μέχρι που σκέφτηκα να κολλήσω ένα χαρτάκι πάνω στη μηχανή την ώρα που τραβάω!!!χιχιχι! το δοκιμάζω τώρα κιόλας!!!!!!φιλάκια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Επιτέλους ανακάλυψα ένα blog με τόσο αναλυτικες συμβουλές για bloggers!!! Και για εμένα που είμαι πολύ αρχάρια (το blog μου ειναι 2 μηνών) θα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο.
    Επίσης θα ηθελα να δηλώσω συμμετοχη στο διαγωνισμό αλλά δεν έχω ιδέα πώς γίνεται.
    Προς το παρόν θα γίνω με μεγάλη μου χαρά μέλος του blog σου.
    Νίκη
    nikiad.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ευχαριστώ για τις πληροφορίες αυτές. άκρως βοηθητική και κατατοπιστική. ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ολα καλα, ομως, πως αποθηκευουμε την φωτο, μετα την τοποθετηση του λογοτυπου στην εικονα μας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πώς θα κάνω κλήρωση διαγωνισμού με το random.org

Πώς δημιουργώ σύνδεσμο σε κείμενο ή εικόνα;