Πώς θα κάνω τις εικόνες μου μικρότερες χωρίς Photoshop;

Σας έχω ήδη τονίσει τη σπουδαιότητα του να ανεβάζουμε εικόνες μικρού μεγέθους στο blog μας. Με αυτό τον τρόπο, θα έχουμε πολύ περισσότερο ελεύθερο χώρο στα λευκώματα Picasa, για να ανεβάσουμε τεράστιο αριθμό φωτογραφιών!
Σημαντικό update 2016: Τα πράγματα με τον αποθηκευτικό χώρο και το Picasa έχουν αλλάξει! Δείτε τη νεότερη σχετική ανάρτηση εδώ!

Καλά όλα αυτά. Αλλά πώς μικραίνω τις εικόνες μου, που από τη φωτογραφική μηχανή βγήκαν για παράδειγμα 5Mb (εξωφρενικό μέγεθος σημειωτέον);

Κυκλοφορούν άπειροι τρόποι στο internet για να μικρύνουμε τις εικόνες μας. Οι περισσότεροι είναι περίπλοκοι και μας κάνουν να απογοητευόμαστε και να τα παρατάμε!
Αλλά εγώ σας έχω τον πιο απλό τρόπο, και δε χρειάζεται να κατεβάσετε κανένα πρόγραμμα!!!

Πώς θα μικρύνω τις εικόνες μου, λοιπόν;
Με τη Ζωγραφική των Windows!!!

 Ακολουθήστε τα εξής βήματα:



                                   Έναρξη > Όλα τα προγράμματα > Βοηθήματα > Ζωγραφική

Αρχείο >

Άνοιγμα >
Ανοίξτε την εικόνα που θέλετε να μικρύνετε >
Εδώ μόνο φαίνεται πόσο πραγματικά τεράστια είναι η εικόνα σας.
Εδώ φαίνεται μόνο η επάνω αριστερή γωνία της, όπως βλέπετε από τις γραμμές κύλισης.

Ποτέ δε θα φαίνεται τόσο μεγάλη στο blog σας, ούτε στον υπολογιστή. Εντελώς άχρηστο!
Εικόνα > Αυξομείωση/παραμόρφωση

Εδώ θα γίνει η σμίκρυνση και επομένως η μείωση του μεγέθους.
Στο πεδίο Αυξομείωση, βλέπουμε 2 τιμές, μια οριζόντια και μία κάθετη.

Πληκτρολογούμε έναν αριθμό μικρότερο του 100,
τον ίδιο και οριζόντια και κάθετα.
Όσο μικρότερη θέλουμε την εικόνα, τόσο μικρότερο
αριθμό πληκτρολογούμε. Εγώ έβαλα 50%.

Όλα έτοιμα! Η εικόνα έγινε η μισή σε διαστάσεις.
Τώρα Αρχείο > Αποθήκευση ως>

Καλό είναι να της δώσουμε ένα όνομα που δείχνει ότι είναι
η σμίκρυνση της αυθεντικής, πχ. "εικόνα1_small".

Και ιδού! Η αρχική εικόνα και η μικρότερη!
Η πρώτη ήταν 3.432 kb  (3,35 mb)
και η καινούργια μόνο 303 kb,
παρόλο που οι διαστάσεις της είναι μόνο οι μισές!

Πανεύκολο;

Σχόλια

  1. Καλώς σε βρίσκω Λίνα ! κι ευχαριστώ για την επίσκεψή σου. Κάποιος μου είχε πεί για το Photopaint αλλά το είχα ξεχάσει. Θα το δοκιμάσω τώρα. Καλή Κυριακή σου εύχομαι και ελπίζω να τα λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ κι εγώ πολύ για την επίσκεψη και χαίρομαι αν βοήθησα!
      Θα χαρώ πολύ να τα λέμε! :)

      Διαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΛΙΝΑ!!!!!!
    ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑ!!!!!!
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΜΙΚΡΑΙΝΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΠΡΙΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ;
    ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ;
    ΝΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΞΩ ΟΛΕΣ;
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!

    Η ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΠΕΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Ρένα μου και καλωσήρθες στο blog μου! Χαίρομαι πολύ που σε βοήθησα!
    Αν θες να εξοικονομήσεις τον περισσότερο δυνατό χώρο, καλό είναι να τις μικραίνεις όλες...
    Όσο για τις παλιές είναι λίγο βαβούρα, αλλά μπορείς να κάνεις 2-3 όποτε έχεις λίγο χρόνο.
    Νομίζω θα φτιάξω μια ανάρτηση με περισσότερες λεπτομέρειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λίνα καλως σε βρήκα!!!Πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου...
    Καλό σου βράδυ,φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ που πέρασες! Το μπλογκοσπιτάκι σου είναι μια γλύκα!

      Διαγραφή
  5. Δεν φαντάζεσαι πόσο χρήσιμη είναι για μας τους μπλογκεράδες αυτή η ανάρτηση.
    Πόσες φορές προσπάθησα να το λύσω το πρόβλημα με διάφορα προγράμματα αλλά δεν είναι εύκολο γιατί οι γνώσεις μου στην πληροφορική είναι ελάχιστες.
    Τώρα επιτέλους το κατάλαβα και θα το εφαρμόσω.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Μη διστάσεις για όποια απορία να με ρωτήσεις!

      Διαγραφή
  6. Η απορία που είχα τις τελευταιες ημέρες, πώς μικραίνω φωτό, λύθηκε χάρη σε σένα.
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα, Λίνα! Μαθαίνω, μαθαίνω ....χάρη σε σένα. Να είσαι καλά. Κόλλησα λίγο πάλι. Στο θέμα:Favicon μου λέει:Επιλέξτε ένα αρχείο εικονιδίου για αγαπημένα. Χρησιμοποιήστε μια τετράγωνη εικόνα που δεν ξεπερνά τα 100KB.
    Μικραίνω την εικόνα, αλλά δεν μπορώ να την κάνω τετράγωνη.
    Μάλλον εσύ ξέρεις.
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λίνα καλησπέρα, ευχαριστώ πολύ για τις αναρτήσεις σου, είναι πολύ καλές και βοηθάνε αρκετά. Θα ήθελα να ρωτήσω ωστόσο το εξής αν έχεις το χρόνο και τη διάθεση να απαντήσεις. Μου φαίνεται ανυπέρβλητο το εξής παράδοξο: πως μια εικόνα με μέγεθος 1024x768 ή ακόμη χειρότερα 1800x1600 να είναι και κάτω από 300 kb; Προσπαθώ να βάλω μια δική μου δηλαδή εικόνα στο blog μου και εφόσον μια εικόνα τέτοιου μεγέθους δε μπορεί να είναι 300 kb την κάνω resize (εγώ με το picture manager των windows. To ίδιο δεν είναι με τη ζωγραφική;), γίνεται 300 Kb αλλά δυστυχώς πολύ μικρή, με αποτέλεσμα να πρέπει να την κάνω repeat και να μην πιάνει όλο το φόντο του blog. Κάτι δεν έχω καταλάβει σωστά; Ευχαριστώ όπως και να χει! Ps.πώς έκανες τη μπάρα μενού; Αχχ τι έχω τραβήξει με αυτό το θέμα.. έκανα μία, πολύ απλή, συνδυάζοντας διάφορους κωδικούς χρώματα κτλ. Το μόνο που δεν μπορώ να πετύχω είναι η αλλαγή γραμματοσειράς (πχ να γίνει monotype corsiva) και να την πάω στη μέση! κάπου προσθέτεις το αλλά το θέμα είναι που! Συγγνώμη για τη λογοδιάρροια! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πώς θα κάνω κλήρωση διαγωνισμού με το random.org

Πώς δημιουργώ σύνδεσμο σε κείμενο ή εικόνα;

Πώς θα βάλω λογότυπο/υπογραφή στην εικόνα μου;