Μπάρα πλοήγησης (2ο μέρος) - Α' τρόπος: Ετικέτες

Στον πρώτο τρόπο έχω αναφερθεί ξανά στο παρελθόν, αλλά όχι με λεπτομέρειες. Είναι ο πιο απλός, αφού στην ουσία, χρησιμοποιείτε κανονικά το gadget-άκι με τις Ετικέτες που είχατε ως τώρα, αλλά με έξυπνο τρόπο.

Λίγα λόγια για τις δυνατότητες αυτού του τρόπου

ΥΠΕΡ: 
  1. Είναι ο πιο εύκολος και δεν απαιτεί να μάθετε σχεδόν τίποτα καινούργιο απ' όσα ξέρατε μέχρι τώρα. Στην ουσία αλλάζουμε θέση και εμφάνιση στις ετικέτες.
  2. Δεν περιλαμβάνει καθόλου χρήση κώδικα.
  3. Μπορεί να δείχνει δίπλα από τις κατηγορίες του μενού σας, πόσες αναρτήσεις περιλαμβάνει η καθεμία, όπως οι ετικέτες.
ΚΑΤΑ:
  1. Δεν μπορείτε να έχετε υπομενού, όπως το δικό μου (βλ. μενού του Χωρίς Ειρμό)
  2. Δε μπορείτε να έχετε κουμπί για την Αρχική σελίδα. Ο αναγνώστης θα πρέπει να πατήσει την εικόνα της κεφαλίδας ή τον τίτλο του blog σας (πάνω-πάνω), για να πάει στην Αρχική.
Προτού ξεκινήσουμε, βεβαιωθείτε ότι έχετε κάνει την προετοιμασία που έδειξα στο 1ο μέρος. Δηλαδή να έχετε ομαδοποιήσει τις αναρτήσεις σας και να τους έχετε προσθέσει νέες ετικέτες, που να τις κατατάσσουν σε 5-6 γενικές κατηγορίες.

Έτσι φαίνονται προς το παρόν οι ετικέτες μου στην πλαϊνή στήλη.

Πηγαίνω στο blog μου > Διάταξη

Βρίσκω το gadget Ετικέτες και πηγαίνω το ποντίκι  μου στα αριστερά του, 
μέχρι να μου βγάλει αυτό το σταυρωτό εικονίδιο.
Αυτό σημαίνει ότι μπορώ να μετακινήσω το gadget μου.

Χωρίς να σηκώσω το δάχτυλο μου από το κουμπί του ποντικιού μου, μετακινώ το gadget ,
για να πάει στην οριζόντια μπάρα, κάτω από την κεφαλίδα του blog μου.

Βλέπετε; Εδώ πρέπει να πάνε οι Ετικέτες μου. Δεν ξεχνάω να κάνω "Αποθήκευση Διάταξης".

Κάνω Προβολή Ιστολογίου και να πώς φαίνονται τώρα οι Ετικέτες μου.
Δε μοιάζουν ακόμα πολύ με μενού, σωστά;
Ειδικά αφού φαίνονται όλες (σ' εσάς μπορεί να είναι πολύ περισσότερες και να πιάνουν
καμιά δεκαριά γραμμές!) Μην ανησυχείτε. Γι' αυτό κάναμε την προετοιμασία.

Πάμε πάλι Διάταξη. Βρίσκουμε τις Ετικέτες και πατάμε Επεξεργασία.

Βλέπετε αυτό, σωστά;
Λοιπόν, εδώ θα κάνουμε τα μαγικά και οι ετικέτες μας θα μεταμορφωθούν σε μια ωραιότατη,
λιτή και λειτουργική μπάρα.

Επιλέξτε στην Εμφάνιση > Επιλεγμένες Ετικέτες και μετά Επεξεργασία.
Θα σας βγάλει στο κάτω μέρος του παραθύρου όλες σας τις Ετικέτες.

Εδώ ρυθμίζουμε πόσες από τις Ετικέτες μας θα φαίνονται. Βλέπετε ότι έχω πολλές  ετικέτες και φυσικά δε θέλω να φαίνονται όλες στη μπάρα μου. Θέλω να φαίνονται 5-6 που όμως να περιλαμβάνουν όλες μου τις αναρτήσεις! Γι' αυτό κάναμε την προετοιμασία!
Και γι' αυτό δε χρειάστηκε να σβήσουμε τις επιπλέον ετικέτες μας. 
Μπορούμε απλά να τις κρύψουμε! Πατάμε λοιπόν καμία, γι' αρχή.

Καλά μαντέψατε! Επιλέγω μόνο τις 5-6 γενικές ετικέτες που πρόσθεσα κατά την προετοιμασία! Εγώ στο παράδειγμα, έχω μόνο δύο. Βελονάκι και Συνταγές. Οι υπόλοιπες
δεν θα πάνε πουθενά, μην ανησυχείτε. Μπορώ να τις εμφανίσω όποτε θέλω, με τον ίδιο τρόπο
που τις έκρυψα. Μόλις τελειώσουμε, πατάμε "Τέλος".


Αν δε θέλουμε να φαίνεται ο αριθμός των αναρτήσεων δίπλα σε κάθε ετικέτα, αποεπιλέγουμε αυτό το κουτάκι. Για να μοιάζει περισσότερο με μπάρα, καλύτερα αποεπιλέξετε το.
Πατάμε "Αποθήκευση".

Και να πώς φαίνονται τώρα οι Ετικέτες μου. Σωστή μπάρα! Βλέπετε εδώ ένα λαθάκι που έκανα, και έγραψα το "βελονάκι" με μικρό "β". Οι γενικές ετικέτες σας, καλύτερα να αρχίζουν με κεφαλαίο, για να φαίνονται πιο όμορφες.

Αυτό ήταν!
Σημεία που πρέπει να προσέξετε:
Μην ξεχάσετε να βάλετε σε όλες σας τις αναρτήσεις μια γενική ετικέτα. Αν παραλείψετε κάποια ανάρτηση, δε θα εμφανίζεται όταν κάποιος πλοηγείται στο μενού σας. Αν κάποιες αναρτήσεις δεν ανήκουν σε μια από τις γενικές σας κατηγορίες, δημιουργήστε μία ετικέτα του τύπου "Και άλλα" ή "Διάφορα" και προσθέστε τη στη μπάρα σας.

Αν δε σας αρέσει η απλή και αδιάφορη εμφάνιση της μπάρας σας, δείτε την επόμενη έξτρα ανάρτηση, όπου θα σας δείξω πώς να διαμορφώσετε την εμφάνισή της. Πραγματικά θα σας αρέσει και είναι εύκολο.

Φιλάκια!

Υ.Γ. Τον δεύτερο τρόπο (Σελίδες) θα τον βρείτε εδώ.

Σχόλια

  1. Μπράβο Λίνα!!!εγώ έχω ετοιμάσει σελίδες άρα θα περιμένω για άλλο τρόπο!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λίνα πώς διαγράφω μια ετικέτα, δηλ, να την διαγράψω εντελώς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δαμασκηνή μου, αν αφαιρέσεις την ετικέτα από όλες τις αναρτήσεις, διαγράφεται αυτόματα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πώς θα κάνω κλήρωση διαγωνισμού με το random.org

Πώς δημιουργώ σύνδεσμο σε κείμενο ή εικόνα;

Πώς θα βάλω λογότυπο/υπογραφή στην εικόνα μου;