Δε φαίνεται το blog μου στο προφίλ μου (2ο μέρος)


Στην προηγούμενη ανάρτηση, σας μίλησα για την αλλαγή του προφίλ που χρησιμοποιείτε όταν ακολουθείτε ένα blog, από Google σε Blogger, έτσι ώστε να φαίνονται τα ιστολόγιά σας, κάθε φορά που κάποιος πατάει το εικονίδιο του προφίλ σας.

< Έξτρα tip για να μη μπερδευτείτε.











Και για του λόγου το αληθές, δείτε τι φαίνεται όταν χρησιμοποιώ το προφίλ μου του Blogger, και τι όταν χρησιμοποιώ το προφίλ του Google.

Εδώ, είμαι συνδεδεμένη με το προφίλ Blogger, και φαίνονται κανονικά και αυτόματα οι σύνδεσμοί μου, δηλαδή τα blog μου.







Εδώ, είμαι συνδεδεμένη με το προφίλ Google. Bλέπετε, ότι φαίνονται οι σύνδεσμοί μου, αλλά τους πρόσθεσα χειροκίνητα.
Σε εσάς πιθανότατα, δε φαίνεται τίποτα, εκτός από τους "ιστοτόπους στους οποίους έχω εγγραφεί".
Αν θέλετε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε το προφίλ σας Google, αλλά να φαίνεται και εκεί το ιστολόγιό σας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα.


Μπείτε στην κεντρική σελίδα του Google, εκεί που κάνετε τη γνωστή σε όλους μας αναζήτηση. Πάνω δεξιά θα δείτε το όνομά σας και ένα βελάκι. Πατήστε το βελάκι και θα σας βγάλει το παράθυρο που βλέπετε εδώ δίπλα. Πατήστε Προβολή Προφίλ.





Να το δικό μου προφίλ. Τελευταία του έχουν αλλάξει εμφάνιση. Κατεβείτε προς τα κάτω, μέχρι να βρείτε...








...τους συνδέσμους. Πατήστε επεξεργασία.


Θα σας βγάλει αυτό το παράθυρο, και θα δείτε ότι σας προτείνει να εμφανίσετε τα blog σας στο προφίλ σας. Πριν λίγο καιρό δεν το έκανε αυτό! Εξελίξεις είχαμε!
Πατήστε το + δίπλα από το blog που θέλετε να φαίνεται στο προφίλ σας.
Μην ξεχάσετε την Αποθήκευση στο τέλος! Τώρα πια, ακόμη και αν χρησιμοποιείτε το προφίλ Google, τα blog σας θα φαίνονται.
Πιθανόν να αργήσει λίγο να εμφανιστεί, αλλά θα γίνει σίγουρα.
Τελικά, θα πάμε και σε τρίτη ανάρτηση επί του θέματος! Γιατί υπάρχει και μια τρίτη πιθανότητα. Να χρησιμοποιείτε το προφίλ Βlogger, αλλά να έχετε κάνει απόκρυψη των ιστολογίων σας από εκεί. Αχ, αυτό το Google! Μείνετε συντονισμένοι!

Σημ: Αν έχετε αναβαθμίσει σε Google+, μην ψάχνετε το προφίλ σας Google! Δεν υπάρχει! H κατάσταση είναι εντελώς διαφορετική σε αυτή την περίπτωση. Όταν πατάτε την εικόνα του προφίλ σας, θα σας μεταφέρει απευθείας στη σελίδα του Google+. Γι'΄αυτό φροντίστε και εκεί να τοποθετήσετε τους συνδέσμους για το blog σας.

Σχόλια

  1. Αλλο ενα χρησιμο που έμαθα ,σε ευχαριστω πολύ ,καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λίνα μου καλησπέρα , προσπάθησα να κάνω όσα είπες ώστε να βλέπω τις αναρτήσεις των φιλικών μπλογκ αλλά δεν.. τι κάνω λάθος Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nikol μου, γεια σου! Χμ, δεν είμαι σίγουρη τι ακριβώς θέλεις να κάνεις. Την παραπάνω διαδικασία την κάνουμε όταν στο δικό μας προφίλ, δε φαίνεται η λίστα με τους συνδέσμους μας.
      Απ'όσο βλέπω στο δικό σου προφίλ, τα Χειροποιήματα φαίνονται μια χαρά!
      Αν θέλεις, πες μου τι ακριβώς ψάχνεις και αν μπορώ θα σε βοηθήσω!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. Λίνα μου ευχαριστώ για την προθυμία σου , εκείνο που ψάχνω είναι στα φιλικά μου μπλογκ να φαίνονται οι αναρτήσεις τους , ευχαριστώ εκ των προτέρων

      Διαγραφή
    3. Γεια σου και πάλι, Νικόλ!
      Σε ποιο σημείο θέλεις ακριβώς να εμφανίζονται; Υπάρχουν βέβαια, στη Λίστα Ανάγνωσης που βρίσκεται στον Πίνακα ελέγχου σου, αλλά εκεί τα βλέπεις μόνο εσύ.
      Αν θέλεις να εμφανίζονται στο Blog σου, όπως σ' εμένα εδώ αριστερά, πρέπει να προσθέσεις το gadget Λίστα Ιστολογίων. Αν εννοείς αυτό το τελευταίο μπορώ να κάνω μια ανάρτηση σχετικά.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    4. Ακριβώσς αυτό εννοώ Λίνα μου , να εμφανίζονται στο μπλογκ μου , ευχαριστώ και πάλι

      Διαγραφή
    5. Λίνα μου επανέρχομαι και σου λέω ότι πήγα στη ''Λιστα Ιστιολογίν ''και τα κατάφερα , ευχαριστώ πολύ

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσουν οι οδηγίες σου, πολύ χρήσιμες! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πώς θα κάνω κλήρωση διαγωνισμού με το random.org

Πώς δημιουργώ σύνδεσμο σε κείμενο ή εικόνα;

Πώς θα βάλω λογότυπο/υπογραφή στην εικόνα μου;