Πώς δημιουργώ σύνδεσμο σε κείμενο ή εικόνα;

Είναι ένα μάθημα για αρχάριους, αλλά και πιο προχωρημένους, που δεν έχουν ανακαλύψει ακόμα τον τρόπο.
Σύνδεσμος ή αγγλιστί link είναι ένα κομμάτι κειμένου ή μια εικόνα, που όταν κάνουμε κλικ επάνω του, μας στέλνει σε μια άλλη σελίδα, είτε μέσα στο blog μας, ή οπουδήποτε αλλού στο internet. Το διαδίκτυο χωρίς συνδέσμους δεν θα υπήρχε, γι' αυτό όσοι ασχολούνται με το internet, πρέπει να τους παίζουν στα δάχτυλα!

Παραδείγματα:

Αυτός είναι ένας σύνδεσμος σε κείμενο.








Αυτή η λειτουργία μας είναι πάρα πολύ χρήσιμη, αφού όλοι λίγο-πολύ χρειάζεται κάποια στιγμή να στείλουμε τους αναγνώστες μας σε κάποιο άλλο blog, σε κάποιο άλλο site, ή σε μια παλαιότερη δική μας ανάρτηση.

Πολλοί όμως, δεν γνωρίζουν πώς θα δημιουργήσουν ένα σύνδεσμό και αντί αυτού, αντιγράφουν απλά ολόκληρη τη διεύθυνση URL της σελίδας στην οποία θέλουν να στείλουν τους αναγνώστες τους και την παραθέτουν κάπως έτσι:
http://horiseirmo.blogspot.gr/2013/04/eggs-crochet.html.
Όπως βλέπετε είναι αρκετά αντιαισθητικό και αρκετά άβολο στη χρήση του, αφού ο αναγνώστης πρέπει να αντιγράψει όλο αυτό, να το επικολλήσει στη μπάρα διευθύνσεών του και να πατήσει enter, για να μεταφερθεί στη συγκεκριμένη σελίδα.

Ποιο είναι καλύτερο;

Δείτε πώς θα φτιάξετε πασχαλινά αβγά με βελονάκι.
ή
Δείτε πώς θα φτιάξετε πασχαλινά αβγά με βελονάκι. http://horiseirmo.blogspot.gr/2013/04/eggs-crochet.html.

Σίγουρα το πρώτο.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πάμε λοιπόν. Είναι πολύ εύκολο.

Γράφω το κείμενο που θέλω να μετατρέψω σε σύνδεσμο.
Έστω πασχαλινά αβγά.
Το επιλέγω (να γίνει μπλε) και μετά κάνω κλικ στη λέξη "Σύνδεσμος" στη μπάρα εργαλείων μου.




Αν πρόκειται περί εικόνας, φυσικά επιλέγω την εικόνα μου, κάνοντας κλικ επάνω της για να γίνει και αυτή μπλε. Ομοίως κάνω κλικ στη λέξη "Σύνδεσμος".







 Μου βγάζει αυτό το παράθυρο. Στο πεδίο "Κείμενο προς προβολή" μπαίνει αυτόματα το κείμενο που έχω επιλέξει (πασχαλινά αβγά).
Αν έχω χρησιμοποιήσει εικόνα, το πεδίο αυτό είναι κενό και έτσι το αφήνω.
Στο πεδίο "Διεύθυνση ιστού" θα επικολλήσω τη διεύθυνση URL της σελίδας που θέλω να στείλω τον αναγνώστη μου.
Εδώ: "http://horiseirmo.blogspot.gr/ 2013/04/eggs-crochet.html"

Για να βρω τη διεύθυνση URL μιας οποιασδήποτε σελίδας, μπαίνω σε αυτή τη σελίδα και κοιτάζω επάνω στη μπάρα διευθύνσεων του browser. Αυτή είναι η διεύθυνση URL της σελίδας. Την αντιγράφω και την κάνω επικόλληση όπου μου χρειάζεται.






Με αυτό τον τρόπο, δημιουργούμε έναν σύνδεσμο, είτε σε κείμενο, είτε σε εικόνα, μέσα στην ανάρτησή μας.

Σχόλια

  1. Λίνα,πολύ βοηθητική η ανάρτηση.Μπράβο,καλό μου,που με τις γνώσεις σου βοηθάς όχι μόνο τεχνικά αλλά και αισθητικά!Φιλιά και καλό μεσημέρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Λίνα. Δεν ήξερα πως γίνεται και έτσι χρησιμοποιούσα τον τροπο με το αντιαισθητικό αποτέλεσμα. Μέχρι σήμερα όμως... Το ευχαριστώ είναι λίγο για όλα αυτά τα χρήσιμα κολπάκια που μας μαθαίνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλω κι εγω να σε ευχαριστήσω για όλα !!!Δεν γνωρίζω πολλά και ότι μέχρι τώρα κάνω τα ανακάλυψα με πολύ κόπο και μερικά τα κάνω και ανορθόδοξα πάντως εχω κράτήσει όλες σου τις οδηγίες σε σελιδοδείκτες ...Μία ερώτηση, πως μπορώ να βάλω στο μπλόκ μου το βελάκι που πατώντας επάνω του πηγαίνω κατ'ευθείαν στην αρχή της σελίδας μου!Αν είναι χρονοβόρο μην μου απαντας δεν πειράζει...καλό σου Σαβ/κο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου, σ' ευχαριστώ πολύ για την παρακολούθηση!
      Μόλις ανέβασα ανάρτηση για το βελάκι που μου ζητάς!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  4. Πολυ καλό και αυτό που μας έμαθες σήμερα,δεν είχα ιδέα και ούτε και καποιον να μου πει,φιλια και σε ευχαριστώ πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα, Λίνα! Πάντα σε σένα βρίσκω αυτά που ζητάω. Το συγκεκριμένο το ψάχνω πολύ καιρό και πάλι σε σένα το βρήκα. Να είσαι καλά.
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα, πώς μπορώ να δημιουργήσω υπερσύνδεση σε κείμενο στις πληροφορίες μιας εκδήλωσης?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα πως μπορώ να κάνω ένα σύνδεσμο στην ίδια την σελίδα¨? δηλ να κάνω κλικ στην αρχή της σελίδας πχ σε μια λέξη (κώστας) και να με πηγαίνει τέρμα κάτω στη σελίδα η στην μέση πχ στη λέξη (κωστας πληροφορίες) Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Μέχρι να φτάσω σε εσάς, είχα διαβάσει άλλες αναρτήσεις, που εξηγούσαν με άλλους, περίπλοκους και δύσκολους τρόπους. Ειλικρινά, δεν το περίμενα τόσο απλό. Μπράβο σας!

      Διαγραφή
  9. Ευχαριστώ πάρα πολύ! Είστε πολύ σαφής και κατανοητή στις οδηγίες που μας παρέχετε! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστώ πάρα πολύ! Είστε πολύ σαφής και κατανοητή στις οδηγίες που μας παρέχετε! Συγχαρητήρια!

    https://mazlaat.com/au/cleaning-houses-in-sharjah/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πώς θα κάνω κλήρωση διαγωνισμού με το random.org

Πώς θα βάλω λογότυπο/υπογραφή στην εικόνα μου;