Πώς θα κάνω κλήρωση διαγωνισμού με το random.org


Πολλοί με ρωτήσατε πώς θα κάνετε τις κληρώσεις για τα giveaway σας με κάποιο διαθέσιμο λογισμικό. Αφού έψαξα λίγο, κατέληξα στο λογισμικό του random.org, το οποίο είναι δωρεάν και εύκολο στη χρήση, ενώ αρκετοί bloggers το χρησιμοποιούν ήδη για τις κληρώσεις τους.
Τα βήματα είναι πολύ απλά. Πάτε στη διεύθυνση https://www.random.org/lists/ και στο κενό πεδίο που βλέπετε και στην εικόνα, πληκτρολογείτε όλα τα ονόματα των συμμετεχόντων, το ένα κάτω από το άλλο, χωρίς αριθμούς ή κόμματα. Μόλις τελειώσετε με αυτό, πατάτε το κουμπί "Randomize" και θα σας βγάλει τα ονόματα σε τυχαία σειρά, με αριθμούς δίπλα τους. Αυτό ήταν. Η κλήρωσή σας έγινε γρήγορα και ανώδυνα, χωρίς χαρτάκια και μπερδέματα. Εννοείται ότι υπάρχουν άλλα πιο εξειδικευμένα λογισμικά, στα οποία πρέπει να πληρώσεις κατιτίς, αλλά νομίζω ότι δεν είναι απαραίτητο, αφού κι αυτό μια χαρά την κάνει τη δουλειά.




Αποτελέσματα του Random.org
Κάπως έτσι είναι το αποτέλεσμα.
Τώρα, για να δείξετε τα αποτελέσματα στους αναγνώστες, όπως ακριβώς βγήκαν, σε μορφή εικόνας, ο πιο απλός τρόπος είναι να κάνετε αυτό που έκανα κι εγώ στο παράδειγμα. Δηλαδή, καθώς βρίσκεστε στην σελίδα των αποτελεσμάτων, να πατήσετε στο πληκτρολόγιό σας το κουμπάκι Print Screen (PrtScn), το οποίο βρίσκεται συνήθως κάπου ψηλά και δεξιά (στο πληκτρολόγιο) και να "φωτογραφίσετε την οθόνη σας"!
Αυτό το κουμπάκι, κρατάει το στιγμιότυπο της οθόνης στο πρόχειρο (όπως όταν κάνουμε αντιγραφή). Τώρα, αυτό που πρέπει να κάνετε, είναι να ανοίξετε τη Ζωγραφική των Windows, ή οποιοδήποτε πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνων και να κάνετε επικόλληση το στιγμιότυπο που μόλις αντιγράψατε. Συγκεκριμένα για τη Ζωγραφική, θα κάνετε, Επεξεργασία>Επικόλληση και ως δια μαγείας, θα δείτε τα αποτελέσματα του Random έτοιμα για επεξεργασία.
Μπορείτε να κάνετε περικοπή της εικόνας και να κρατήσετε μόνο το τμήμα της εικόνας που χρειάζεστε. Τέλος, κάνετε "Αποθήκευση" τη νέα σας εικόνα και την ανεβάζετε κανονικά στο blog σας!
Καλές κληρώσεις!

Σχόλια

  1. Λίνα είσαι φοβερή!!! Πολύ χρήσιμο και ευκολάκι μου φαίνεται! thankssssss!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπραβο ειναι πολυ χρησιμο, και εγω θα το χρειαστω σε λιγο καιρο μιας και τελειωνει ο χρονος συμμετοχής για το GIVEAWAY μου, αυτο με την φωτγραφιση το ηξερα κ πριν, αλλα εψαχνα τροπο για να κανω κληρωση και με ποιο τροπο, και εσυ μου το εφερες ετοιμο στο πιάτο...ευχαριστω πολυ πολυυυυυ!!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι, Έλενα! Καλά αποτελέσματα! Το δωράκι σου είναι υπέροχο!

      Διαγραφή
  3. Και αναρωτιόμουν πως γίνετε,σε σ'ευχαριστούμε πολύ!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εδώ δεν με έπιασες αδιάβαστη... πολύ χρήσιμο όντως το συγκεκριμένο site. Κι εγώ αυτό χρησιμοποίησα όταν έκανα το giveaway! Φιλάκια, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αργώ λίγο να απαντήσω, αλλά δεν το βάζω κάτω! Οπότε, Έλλη μου, καλό Σαββατοκύριακο πια!

      Διαγραφή
  5. σε καρφιτσωσα αμεσα στο pinterest!
    1000 thanks!

    σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ καλό δεν το γνώριζα.....να σαι καλά σε ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λίνα μου ευχαριστούμε πολύ , δεν ήξερα πως γίνεται
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μπραβο Λινα και θα το χρειαστω τελος του μηνα!!!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ να δω το δωράκι του giveaway σου, Αλεξάνδρα! Σίγουρα θα είναι τέλειο!

      Διαγραφή
  9. Μράβο Λίνα. Το random το ήξερα αλλά τη φωτογραφία που αποθηκεύουμε με το prtScn ούτε που μου περνούσε απο το μυαλό!!!
    Μάλιστα την κλήρωση του girly διαγωνισμού σκεφτόμουν να την κάνω με το random και μετά να πάρω τη φωτογραφική μηχανή και να φωτογραφίσω την οθόνη
    χαχαχαχα
    άσχετο ! δεν κάνεις μια ανάρτηση αν θέλεις για το πως μπορούμε να φτιάξουμε δικά μας βραβεία - αναμνηστικά για να τα χαρίσουμε. Γίνεται;
    Καλημέρα και ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου, νομίζω στο απάντησα σε άλλο σχόλιο αυτό με τα βραβειάκια! Χαίρομαι που σου άρεσε κι αυτή η ανάρτηση!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Πολύ πολύ χρήσιμη ανάρτηση! Μπήκε στα αγαπημένα γιατί θα τη χρειαστώ σύντομα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, Αθηνά μου! Τα δωράκια σου είναι απλά τέλεια! Ελπίζω να σε βοηθήσει το random!

      Διαγραφή
  11. Πολύ χρήσιμο!!
    Θα προσπαθήσω να κάνω έτσι την κλήρωση κι εγώ..προς το παρόν έδωσα μια μικρή παράταση στο giveaway μέχρι το τέλος του μήνα...
    Καλή εβδομάδα..φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε, Μαρία μου! Περιμένω και τη δική σου κλήρωση για τους "Αυγούστους" με μεγάλη ανυπομονησία! Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΛΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΘΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΜΟΛΙΣ ΛΕΙΞΕΙ ΤΟ GIVEAWAY ΜΟΥ!
    ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΤΗΣ ΟΘΟΝΗΣ!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ!!!!
    ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΒΡΩ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου, πάντα είναι χαρά μου να σου λύνω τις απορίες! Μου δίνεις και ιδέες για τις αναρτήσεις μου, οπότε κι εγώ σ' ευχαριστώ! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Λίνα είσαι φοβερή. Πραγματικά. Σε διαβάζω κάθε φορά, ασχέτως αν προλαβαίνω να σχολιάζω. Μπράβο σου γιατί μας νοιάζεσαι όλους εμάς τους λιγότερο σχετικούς (για να μην πω άσχετους) bloggers:)
    Σ'ευχαριστώ πολύ για όλες τις χρήσιμες πληροφορίες και tips που μας δίνεις κάθε φορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να' σαι, Δήμητρα! Με μεγάλη μου χαρά το κάνω όλο αυτό και με τα σχόλιά σας με κάνετε ακόμα πιο χαρούμενη!

      Διαγραφή
  14. δεν καταλαβα κατι και εαν για παραδειγμα εχω 200 συμμετοχες θα πρεπει να γραψω και τα 200 ονοματα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν είναι έγκυρο από πλευράς ότι μπορείς να το ξανακάνεις μέχρι να βγει το όνομα που θέλεις... ποιος πιστοποιεί ότι η κλήρωση έγινε μία φορα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα! Ναι, είναι αλήθεια ότι μπορείς να το κάνεις όσες φορές θέλεις, μέχρι να βγει το όνομα που θέλεις! Αυτός ο τρόπος είναι μια απλή εναλλακτική του κλήρου με τα χαρτάκια στο μπολ. Υπολογίζεις απλώς στην αμεροληψία του διοργανωτή!
    Για πιο έγκυρες και οργανωμένες κληρώσεις, ίσως να είναι πιο κατάλληλο το Rafflecopter, που μάλλον τα κάνει όλα πιο αυτοματοποιημένα.
    Είχα σκοπό να το χρησιμοποιήσω στο επόμενο giveaway μου και να κάνω μια ανάρτηση γι' αυτό, γιατί δεν το έχω δοκιμάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Πώς δημιουργώ σύνδεσμο σε κείμενο ή εικόνα;

Πώς θα βάλω λογότυπο/υπογραφή στην εικόνα μου;